BellaCullen

Alla inlägg under december 2011

Av Nelly & Isabel - 20 december 2011 15:39

Det står lite still i Twilight- världen just nu. Därför lägger jag ut en låt som jag verkligen hoppas komemr med på Breaking Danw part 2- soundtracket. Som jag skrivit innan är Avril Lavigne och Paramore mina favorit sångare/band. Paramore har n¨gra låtar med på sountracken, men det har senare sagt att det är slut med Twilight för deras del, att de inte vill ha någon ´mer av deras låtar med på Breaking Dawn soundtracket.

Hursomhelst är "I love you" med Avril Lavigne en låt som är värd att höjas fram. Jga tycker den skulle passa perfekt när alla står runt Bella och väntar på att hon ska vakna (vilket hon dck gör i slutet av Breaking Dawn). Men den skulle också passa bra när Nessie ska åka iväg med Jacob och Bella måste säga farväl. Lyssna, så kommer ni hålla med mig! Texten passar så bra. enna version är med text.

"Your so beatiful, but that not why I love you And I'm not sure you know that the reason I love you is you, being you just you" <3


/Isabel


Av Nelly & Isabel - 20 december 2011 15:24

Dagens bild blir idag några snygga Breaking Dawn- fanmade:

             


/Isabel

Av Nelly & Isabel - 14 december 2011 16:52

I början av november gjorde jag en sådan "visste du att...?", och tnkte slänga in ett sådant inlägg då och då, med ojämna mellanrum. Men sedan blev det aldrig av. Dessutom har vi varit otroligt dåliga med "veckans citat". Därför tänkte jag börja med "visste du att....", och dessutom dra igång "veckans citat" igen. Dock varnar jag som en miljon gånger tidigare sagt att det blir ganska dålig uppdatering fram till jul och nästa år eftersom nelly är i spanien och jag har fullt upp med läxor, och jul!! Kram!  

Ashley Greene egentligen ville bli modell, men var för kort så hon blev skådespelare istället?


  

Visst skulle hon passa som modell!? Men vi är glada att hon blev skådespelare istället, för annars skulle ju inte hon spela Alice. Och vem vore Alice Cullen om inte Ashley?!


/Isabel <3


Av Nelly & Isabel - 14 december 2011 16:44

 


 

BTW, jag hade gärna hoppats på att jag och Nelly fixade någon form av julkalender. Tyvärr är dte ju lite för sent nu, och dessutom har vi båda två varit väldigt dåliga på att blogga dne sista tiden. efter jul hoppas jag i alla fall att vi kan bli mer aktiva igen!! Och så får vi väl fixa någon julkalender nästa år...


Kram! Isabel

Translate

Presentation


En svensk fanblogg til The Twilight Saga.
Kontakt: @BellaCullen.bp.se@gmail.com

//Isabel & Nelly

Omröstning

tycker ni att vi ska skriva hehe,hihi eller haha eller skriva skämt i inlägg?
 Nej,absolut inte det ser så konstigt ut då!
 Ja,det blir roligt då !
 för mig spelar det inte ngn roll ni kan ju välja själv...

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Affilates

Vill du synas på våran blogg?

Vi länkar din blogg i utbyte mot att ni länkar våran.

Kontakta @BellaCullen.bp.se@gmail.com om du är intresserad eller har några frågor.


Ovido - Quiz & Flashcards