BellaCullen

Alla inlägg under september 2011

Av Nelly & Isabel - 29 september 2011 17:36


Robert och hans motspelare elefanten Tai i Water for elephants =)  

Sååå gulliga! :) Någon som sett filmen?

Själv har jag sett den och den är jättebra! Lite läskig och sorglig, men det hör till en film. Jag och min bästis satt och kramade varandra hihi... Jag rekomederar verkligen att ni ser den om ni inte gjort det redan!

Jaa, det var allt!

/Isabel <33


Glöm inte at skriva källa om ni tar något från BellaCullen.bloggplatsen.se!

Av Nelly & Isabel - 29 september 2011 17:25

Bilder på Kristen Stewart på inspelningen av snowwhite and the huntsman!!

 

Photobucket

 

imagebam.com imagebam.com

Källa 


Kramisar, Isabel den store :D

 

Glöm inte att skriva källa om du tar något från BellaCullen.bloggplatsen.se!

Av Nelly & Isabel - 29 september 2011 16:26

Haha! Idag stannade jag till hos mamma på hemvägen eftersom jag behövde hjälp med spanskaläxan (pappa kan inte spanska, det kan däremot min mamma).

Så nu slänger jag in några inlägg innan jag far vidare till min far =D Haha 8 ja e såå rolig)

Skit i der knäppa jag skrev ovan!

Här kommer bilder på Taylor och Lily Collins på Abuction premiären i London!

 

loading

 

loading

 

Om du vill se fler bilder är det bara att klicka här! :)

 

Kram o kyss, vi ses o hörs- som min gympalärare säger =D

/Isabel

 

Av Nelly & Isabel - 28 september 2011 19:26

I förrgår var jag på Coop, och gissa vad jag fick syn på! Jo, vid plockgodiset fanns massor av Breaking Dawn- reklam! Köp 500 gram godis (ett halvt kg) och tävla om biljetter till Breaking Dawn midnattsvisning! Jag visste faktiskt inte att det skulle bli en midnattsvising med Breaking Dawn också, som det var med Eclipse.

Tyvärr är den från 15 år eftersom Twilight är från 15 år. Gissa vad vem som är sur!! Jo jag, såklart! Och flera av er också antar jag. Men jag tror inte jag kan lura någon att jag är 15 år. Nästa år kanske... När jag är 13. Vi får i alla fall hoppas att Breaking Dawn inte är fårn 15. För är dne det... dör jag va f*n!! Jag ska gå på Breaking Dawn på bio! Jag får väl ta på mig högklackat massa smink, kläder som 15- åringar brukar ha...

Datorn pajar, och det funkar inte att ladda upp bilderna jag tog på Coop, men kollade efter nyheter på Twifans.com, och där såg jag ett fan som tagit kort i en affär på reklamskyltar, likadana som jag såg. Så jag lägger upp den bilder istället för mina. Kanske laddar jag upp mina foton en anan dag.


Njut och håll utkik efter dessa skyltar när du handlar!


Kram kramar, Isabel <3


Av Nelly & Isabel - 28 september 2011 19:13

Eftersom att datorn segar och knappt gick att sätta på kunde jag inte blogga igår. Så här kommer två bilder som "dagens bild". En för igår, och en för idag =D


 


Här kommer två jättefina Breaking Dawn- fanmade!

Källa: Google.com

 

/Isabel :D

Av Nelly & Isabel - 26 september 2011 19:06

Tja, just nu har vi lagt upp mycket nytt om Taylor. Men det är väl inte så konstigt?! Han är ju den snyggaste och sötaste varulv som finns! :D

En sak ni nog bör veta om mig som jag inte berättat är att jag älskar i Taylor Lautner. Han är min, bara min! Jga har paxat honom forever! <3<3


Hursomhelst, här kommer utroligt fina bilder på snyggingen från hans plåtning med USA today.


loading

loading

loading

källa+ bilder

En sak måste jag erkänna. Och det är att han ser mer och emr ut som en man. Snygg, men han bröjar tappa ungdoms- sötheten. Och han mer och mer äldre ut än mig. ;/ och allavarligt talat blir han mer och mer lik en lärare jag hade i femman- förutom att min lärare var blond. :D

Men såklart är han fortfarande min älskling, även om han ser lite mer vuxen ut :) <3<3


Kramisar!! Isabel Lautner :D <33

Av Nelly & Isabel - 26 september 2011 18:49

Inte världens bästa timing... Medan jag är hos min pappa med världens segaste dator blir Nelly sjuk. Så hon kan inte blogga nu på några dagar.

Så jag får göra det bästa av situationen och försöka besegra datorn genom att lyckas få det jag vill få gjort.

Men bloggen kommer nog ligga lite lågt nu några dagar.

Väldigt ledsen, men, men... Men jag ska nog lyckas slänga in ett inlägg eller två per dag, får jag hoppas!


 
Här kommer en vacker bild på otroligt vackra Ashley Greene


Kramilamisar! Isabel :)

Av Nelly & Isabel - 26 september 2011 17:44

Först och främst måste jag säga förlåt för att jag inte kunnat blogga igår. Och en ab anledningarna är att jag gick på bokmässan i Göteborg :) En annan anledning är att datorn hos pappa segar som  f*n. Så ojämna veckor då jag är hos min pappa kommer jag inte kunna blogga sörskilt mycket, och jag hoppas att Nelly kan blogga lite extra då <3

 

Hursomhelst, det var ju egentligen inte därför jag skapade ett inlägg :D

Jo, utan nu har vi fått bekräftat exakt hur lång Breaking Dawn Part 1 är- 135 minuter!



kramisar, Isabel <3


Translate

Presentation


En svensk fanblogg til The Twilight Saga.
Kontakt: @BellaCullen.bp.se@gmail.com

//Isabel & Nelly

Omröstning

tycker ni att vi ska skriva hehe,hihi eller haha eller skriva skämt i inlägg?
 Nej,absolut inte det ser så konstigt ut då!
 Ja,det blir roligt då !
 för mig spelar det inte ngn roll ni kan ju välja själv...

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Affilates

Vill du synas på våran blogg?

Vi länkar din blogg i utbyte mot att ni länkar våran.

Kontakta @BellaCullen.bp.se@gmail.com om du är intresserad eller har några frågor.


Ovido - Quiz & Flashcards